.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادسازی بدون برنامه سواحل نتایج معکوسی دارد
طرحی که مشاوران در دست تهیه دارند مربوط به آزادسازی چهار کیلومتری شهرستان ساری است که ممکن است استراتژی این طرح به عنوان الگویی در شهرهای دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد...
آزادسازی بدون برنامه سواحل نتایج معکوسی دارد

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت : اگر برنامه ای در خصوص ساماندهی سواحل نداشته باشیم آزادی سازی آن شاید به نتایج معکوسی ختم شود .

به گزارش ایسنا ، سید عیسی هاشمی در جلسه آیین نامه اجرایی ماده 63 قانون برنامه چهارم توسعه که در خصوص آزادسازی و بازسازی سواحل کشور است از گردهمایی مدیران ملی آزادسازی سواحل در در 27 آذر خبر داد و گفت : نشست امروز با هدف دستیابی به یک تفکر و ادبیات واحد نسبت به طرح توسعه گردشگری و سواحل دریا برگزار شده تا با توجه به مطالعات انجام شده مدیریت یکپارچه ای را اتخاذ کنیم .
وی با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور مبنی بر اینکه برنامه ای تدوین شود تا عموم مردم بتوانند از سواحل کشور استفاده بهینه کنند افزود : حدود چهار کیلومتر از سواحل شهرستان ساری واقع در فرح آباد آزادسازی شده و در پی تدوین برنامه ای برای بهره وری از این مناطق هستیم .
هاشمی تصریح کرد : نظر کلی ما در قالب دو بحث مطرح می شود که عدم مجوز ساخت و ساز در حریم 60 متری دریا اولین طرح ارائه شده است و طرح دوم ساخت و سازهای موقتی در این محدوده صورت گیرد تا مردم بتوانند از سواحل استفاده بهینه کنند .
وی خاطر نشان کرد : طرحی که مشاوران در دست تهیه دارند مربوط به آزادسازی چهار کیلومتری شهرستان ساری است که ممکن است استراتژی این طرح به عنوان الگویی در شهرهای دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 25 آذر 1386
با سلام ضمن تشکر از توجه به بحث شنا و گردشگری با استفاده از ساحل دریا به استحضار می رسانم : آزاد سازی سواحل دریا ؛ رها سازی ساحل بدون امکانات و ناجیان غریق نیست . باید با اختصاص بودجه ملی و پیش بینی آن در لایحه بودجه کل کشور در مجلس شورای اسلامی با یک طرح جامع سواحل رل برای استفاده تفریحی ؛ ورزشی و اقتصادی بعنوان قطب گردشگری کشور معرفی کنیم . توجه به آمار غرق شدگان حساسیت این موضوع را نشان می دهد . سازمان محترم میراث فرهنگی و گردشگری وظیفه رسیدگی به این موضوع حساس را دارد . این مسیر از تمامی کشور به ساحل دریای خزر و بعد از آن به مشهد مقدس نیاز به امکانات رفاهی دارد . اختصاص وام برای احداث مراکز تفریحی و توریستی در سواحل دریا موجب ایجاد اشتغال برای جوانان عزیز خواهد شد . صدها رشته ورزشهای آبی می تواند توسط هیات محترم شنا و نجات غریق استان ایجاد شو د و .... با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.